...Izza's Blog....

Wednesday, July 19, 2006

Hari-hari yang perlu ditempuhi....

salam.....

pekabo sume.. lama gak tak update blog nih... hmmm.. aku mc dekat 2 minggu sebab sakit mata si cami dah berjangkit kat aku n ayahnye skali... alhamdulillah...dia dah sembuh lama dah..kira2 dua hari lps aku kena..lps dua ari aku kena hubby lak kena..heheheh... skang masih ade sisa lagi sakit mata aku nih...tapi merah n bengkak dah surut.. kak n jumpe aku dia kata mata macam jepun....hahahah..ape-ape ajela..janji rock!

hari ni dah masuk hari ke 5 hubby pegi training...nasib baik adik ipa si ecah ade temankan aku n cami...tak le terasa sangat..kalo tk mau meraung aku malam2..hehehe..yela..kalo cami dah tido tinggal la aku terkebil2..ade si ecah leh le aku sembang2.... ecah pon dah start keje kat sogo..bolehla...daripada dok sesaja kat kl nih...jadi promoter...

hmmm..lambat lagi hubby nak abih training..mau taun dpn baru abis... lost kontek ler..sbb hp tkleh bwk..sedey la jugak..tp mengenangkan utk kebahagian kami dimasa akan datang...aku pujuk ati ni...

itu je la kot catatan aku utk kali ni... moga aku akan tabah.. dan cami jgn jd noti boy..kalo tidak mau kalut aku jadinye..yela..dgn tusyen lagi...penat gak wat tusyen nih...takpela..start pose nnt takdo tusyen dah...lega skit tapi poket tak kembongla...takpela...lps raya aku organize summer camp lak! ade sape2 berminat? hehehe..ni utk student skolah rendah jerk...

Gamba terbaru aku masa Pameran Pegawai-pegawai Kanan kat Sunway Resort Hotel... dengan si penyu n rizal...heheheh

keyla..chow! adios! wassalam n take care everybody!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home