...Izza's Blog....

Tuesday, May 23, 2006

My Picturez...Tengok ler..

Assalamualaikum...just nak share koleksi gamba2 yang aku ade...kali ni aku taruk gamba ttg family skit..enjoy urself!



Ni gamba2 berkenaan idup aku...Check it out key.. hehehe..siap tengok bawah lagi....malu la konon...hihihi..gambo ni aku amik masa bujang lagi....ala-ala siti nurhaliza nyer stail la...hahahaha








Ni lak masa aku kawin la..actually lps 4 bulan kawin kot...gamba studio...gamba masa kenduri tu..tak bape nak cantik...ape2 hal...layannnnnn...janji dah slamat..









romantik tak gambo yang blah kiri korang nih..jgn mare..ala2 model pro..kihkih..











sorryla..ni gambo tak brape nak cantik...heheh..masa pregnant la katakan..idung pon makin membeso seiring dengan badan..apo nak buat...seleraaaaa aje...








Inilah buah hati pengarang jantung aku n hubby..ala bucuk ibu.. ni gamba terbaru syahmi.. 1 jun genap 4 bulan...













keyla...nanti kalo rajin aku update blog aku...ni key! see u!wassalam...

izza - iwan - cami

0 Comments:

Post a Comment

<< Home