...Izza's Blog....

Thursday, May 25, 2006

My Lovely Son...Journey

Assalamualaikum....

Asyik citer pasal aku jerk...skang meh aku citer n kasik korang tengok gamba2 syahmi dari lahir sampe updated 26 mei 2006 k...gamba dia baru kuar dari perut ada kat dlm "Nostalgia.." nyer chapter...


Masa ni, adalah malam pertama cami dok kat umah...yela seblum ni pon dok kat umah tu gak tapi dok dlm perut..tapi malam 2 Feb 2006 ni adalh malam kedua dia kat dunia..kira baru balik dari HKL la..tengok..ayah dia punyer le penat ulang-alik spital,aku amik gamba pon tak sedo..syahdu jer aku tengok anak dan ayahnya..







Ni gamba masa pantang ..adalh dalam 2 minggu usia cami..aku pantang kat umah mak mentua..









masa ni cami umo 3 minggu...sebulan jerk menyusu badan..tak sodap agaknye..heheh









Waktu ni cami dah masuk sebulan..tido ajer...












Gamba blah kiri ni cami dah 7 minggu ++ la kot...gamba ni diamik kat Giant Ipoh..kat Pizza..kiranye aku kuar masa lom abih pantang...cami syok tido dlm ekon...







Masa ni kenduri untuk cukur rambut cami..tengok cami tu tido ajer..hihihi..ibu dia punye le tembam..bising org kg tengok aku...hish! udah badan mcm mak hang! kata depa..aku cuma sengih jela..nak wat camne kan...tengah usaha la ni....moga2 berjaya! doakan utk aku ek..dari kiri, hubby,mak mentue,aku n cami,ecah adik ipa n pak mentua...





haaaa..masa ni cami dah kena cukur rambutnye..sayang betul rambut die lebat..tapi kena la ikut cakap orang tua..ade wat kenduri skit..aku bt kat lenggong kat umah tok...masa ni dah abih pantang dah...lebih kuang masa hari yang ke 46 gitu...









gamba ni aku amik kat klinik ibu dan kanak2 dekat ngan umah aku..masa tu nak gi cucuk cami untuk 2 bulan nyer..cami ngantuk masa ni...cian dia...







Gamba kat bawah ni kami amik kat taman tasik titiwangsa.....kiranye baru lagi awal mei..cami dah 3 bulan dah...berat dia masa tu 5.4kg ++



Nilah gamba terbaru cami...aku amik 20 mei ari tu..rambut dah mula tumbuh..cuma tang belakang tak brape nak ade....org tua kata kena cukur bantal..riso jugek kot2 tak tumbuh..tapi pengasuh cami kata 5-6 bulan nanti dia okey le tu..harap2 okey le ek...

k..itu le serba sedikit ttg anak aku tu..sayang sgt kat dia....moga2 jadi anak yang soleh ye sayang...muahhhh! cayang ibu bucuk macam...

Chow dulu!

izza-iwan-cami....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home