...Izza's Blog....

Thursday, May 25, 2006

Antara Peristiwa Yang Menarik Dalam Hidupku...


Salam untuk sume...

Masa tak boleh diputar kembali...memang sedihkan..tiap sesaat yang berlalu adalah sejarah...ada yang pahit dan ada yang manis..itulah lumrah kehidupan..aku ni jenis yang meleleh skit..ape kata orang..sensitif...cepat tersentuh..so aku rasa gambar2 ni amat berharga pada aku selain gambar aku masa kecik2...

Hari graduation....diploma kejuruteraan awam...kat sebelah tu suami ku le tu...mudo lagi..masa tu hubby baru 19..aku..21...cinta baru berputik..tak silap aku, baru 8 bulan++ la pakto2...

Ni gamba aku n hubby honeymoon...kat cameron jerk..maklumla masing2 baru keje...situ je mampu..takpela ..janji honeymoon berdua...ehem! dua2 still kurus n cun lagi..hihih







yang blah kanan kome ni..gamba lepas sah jadi isteri orang...tengah terima mas kawin le tu..yang kasik tu nenek Lin hubby..kira nenek sedara dia..masa kitaorg nikah nenek dia tak brape sihat..skang dah meninggal dah nenek..Al-Fatihah...



gamba ni masa kenduri kat umah tok...sorila..masa tu takde digital camera lagi..ni aku capture balik..tu yang tak bape cantik..alah! janji nampak kan..dah dapt gamba baru aku sedo ..asal rambut aku tak buat jambul skit...lupa la pulak suruh kak n buat jambul...takpela..takde pon cun gak...hehehe

Masa ni aku dah sarat ngandungkan syahmi...sume naik..tapi yg paling obvious..tang idung le....kihkih...

macam nak putus nyawa masa deliver syahmi...ni kat HKL....alhamdulillah dpt wad 1..selesa skit..tengok..cami..kecik jer...mak dia..heheh stil gak beso....syukur sangat selamat melahirkan permata hati yang 9 bulan 9 hari dok bawak ke hulu ke hilir...tapi kadang2 rasa nak ngandung balik pon ade...rindu nak rase movement dlm perut...Subhanallah...

okeh! buat masa ni..itulah antara peristiwa menarik dlm idup aku buat masa nih..in the future i'll update blog ku nih..dah jadi cam diari lak..eh! pelikla..apa maksud blog hah? anyone knows? aku carik dlm dictionary takdak pon....anyway...adios amigos!

izza...sayang!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home