...Izza's Blog....

Tuesday, June 27, 2006

cami tuka nanny...

salam.....

start isnin lepas 26 jun cami bertuka nanny...pengasuh yang dulu kak as okey...takde ape2 problem...cuma skang ni kak as jaga 4 org babies termasuk cami....3 thn, 2thn,cami and satu lagi baby baru abis pantang....so, rasa macam curios la kan whether kak as tu leh ke jaga sume tu...aku tengok afiq yang 3 taun tu leh tahan gak lasaknye....hmmmmmmmmmmm.....

kebetulan lak sebelah umah aku tu ade family baru pindah and akak tu lak takdo jaga baby...aku pon bertanya la...tapi dia cam tak confirm la coz anak bongsu dia umo 3 years ++ tu cam jeles la kalo mama dia pegang budak lain....aku pon kata takpela...

esoknya akak Ti datang umah aku n nak 'pinjam' cami jap...si Ika anak bongsu dia tu dah bekenan kat cami....hehehehe...last2 suko lak si Ika tu kat nak aku nan sorang tuh! yela..mane ade org leh tahan tengok senyuman anak bujang aku tuh!

so, muktamad start senin ari tu kak Ti jaga cami..kak as cam sedey la gak aku tengok..yela dh jatuh sayang la tu sbb ari2 dok ngadap muka cami...nak wat camne kak...untuk keabiakan cami gak .......harap2 takde ape yang memuskil kan aku...sbb kalo ade pepe yang tak kena aku tak teragak2 nak cari nanny lain....yela ...nyawa anak beb! tak leh kompromi....nak anta nursery kecik sgt lagi..tggu la cami umo 3 taun nnt..ingat nak anta kt nursery yang complete la..ade blaja agama..baca iqra'..swimming ke ...yela something benefit the bb...

keyla...moga2 cami sronot dok ngan mama key!.....





Inilah sengihan cami bucuk....kihkihkih





sayang selalu,
eeeboooo...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home