...Izza's Blog....

Tuesday, June 13, 2006

BiRtHdAy HuBBy CaYaNg........

Assalamualaikum...

hmmmmm...lama gak tak update blog kesayangan aku nih!....start 2 Jun sampe 12 Jun aku amik cuti..Abang ipa aku kawin....nanti aku updatekan pasal kenduri tu k... for now aku nak titipkan pasal birthday hubby kesayangan pada 24 mei ari tuh..kebetulan lak ari tu si cami nyer hari cucuk untuk 3 bulan.... Happy Birthday untuk abang cayang and cepatle besa anak ibu bucuk .....

haaaaa! ni le hubby n baby cami kesayangan..syukur sangat pada Tuhan sebab kurniakan 2 insan ini untuk aku...moga2 Tuhan panjangkan umur kami dan berkati kami dunia dan akhirat..amin..
Tengokla cami tu khusyuk tul! macamla dia leh makan..nanti cami dah besa ibu beli bigger kek okey sayang!








hehehe..ini baby cami ngan ibu die...aku ler tu...nak tumpang bergambar sempena birthday hubby...tapi tak dapek nak bergambar bertiga sebab takdo sape nak amik kan...






gamba cami ni aku amik kat klinik ibu dan kanak2..kiranye..beberapa minit sebelum kena inject untuk 3 bulan nyer la..cian dia ngantuk...tapi anak ibu ni kuat..dia tak nangis kena cucuk...alhamdulillah demam pon tak serang anak aku..merengek skitla...good boy!





buat suami tersayang Selamat Hari Lahir...sayang..moga kita diberikan kebahagiaan oleh-Nya..I Love U so much...hehehe..malu lak tulih dalam blog...tapi takpe..suami yang sah! hihihi....apa yang diluahkan itulah yang dirasakan...Moga Tuhan panjangkan umur abang dan dimurahkan rezeki..

keyla...InsyaAllah aku akan update lagi blog ni...skang aku bz skit...adios!

wassalam..
sayang-abang-baby cami

0 Comments:

Post a Comment

<< Home