...Izza's Blog....

Tuesday, May 20, 2008

Lamanya tak update...!!!!

salam sumer blogger!

waaa... lama sungguh tk update blog kesayangan aku nih... aku lupa dia punye password + tkde masa kononnye.. huhu... at last! dpt jugak aku reach through blog ni melalui google... kena lak dafta dgn gmail dulu.. ape2 aje la.. janji dpt retrieve balik blog aku...

hmmm dh dekat 2 taun tk update... dah 2 dah anak aku... sepasang dah... izzrin syaqirah telah selamat aku lahirkan pada 28 january ritu... syukur... moga2 family aku sentiasa diberkati oleh-Nya dan happy selalu... moga anak2 ibu jadi insan yang berguna dunia dan akhirat... take care all! wait for my post ya!.... tata






ni gamba terbaru my small family @ bukit tinggi pada early may 2008.. baru lagik nih.







3 creatures that make my life complete... love all of you... muahhhh!!!!!!!!

2 Comments:

Post a Comment

<< Home